سامانه نوبت دهی و رزرواسیون

سامانه نوبت دهی و رزرواسیون مناسب کسب و کارها، سازمان ها و ارگان هاییست که نیاز به مدیریت زمان و برنامه ریزی در نوبت هی مراجعه کنندگان خود دارند. با ایجاد سامانه نوبت دهی شما زمان های مورد نظر خود را به صورت لیست در اختیار کابران و مراجعه کنندگان قرار می دهید تا بدون مراجعه حضوری، سردرگمی و هرج و مرج درخواست خود را ثبت نمایند. برای آشنایی کامل با سامانه با ما همراه باشید.

امکانات سامانه

امکان ایجاد چندین سرویس در یک سامانه

اگر سازمان، موسسه و یا ارگان شما بیش از یک خدمت ارائه می دهد و شما قصد دارید هر یک از خدمات خود را به صورت جداگانه زمان بندی کنید. این قابلیت وجود دارد. به عنوان مثال چنانچه سازمانی مانند شهرداری باشید و بخواهید در بخش های مختلف مانند حوزه فنی شهرسازی، حوزه شهردار به ترتیب زمان بازدید فنی و زمان ملاقات با شهردار را ساماندهی کنید. این امکان وجود دارد که به صورت مجزا برای هر خدمت یک سرویس ایجاد کنید. هر کدام را متناسب با آیتم های خود شخصی سازی نمایید.

امکان معرفی کاربر برای هر سرویس

امکان معرفی کاربر برای هر سرویس وجود دارد. به طور مثال چنانچه شما یک کلینیک زیبایی باشید. می توانید هر بخش را به عنوان یک سرویس معرفی کنید. سرویس های شما می تواند به صورت سرویس پوست و مو، سرویس جراحی زیبایی و ….. باشد. کاربر هر سرویس در واقع دکتر متخصص آن سرویس خواهد بود و یا کارمند شما به عنوان کاربر ارائه دهنده آن سرویس

امکان انتخاب روز و زمان خاص

شما می توانید تعیین کنید که کاربران لیست تمام زمان های قابل رزرو را مشاهده کنند و زمان و روز مناسب خود را انتخاب نمایند. و یا با ایجاد محدودیت تنها اولین زمان آزاد به کاربران نمایش داده شود. این بسته به نوع درخواست شما انجام خواهد شد.

امکان دریافت وجه جهت رزرو نوبت و اتصال به درگاه پرداخت

امکان اتصال به درگاه پرداخت جهت دریافت مبلغ رزروی. شما می توانید جهت رزرو نوبت از کاربر مبلغی جهت رزرو دریافت کنید. همچنین امکان تعیین مبلغ برای هر سرویس به صورت جداگانه وجود دارد.

اتصال به سامانه پیامکی

با قابلیت اتصال به سامانه پیامکی شما می توانید. زمان رزرو نوبت، تایید یا رد آن و یا لغو نوبت را به کاربران اطلاع رسانی نمایید. همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک و کد تایید، کاربران خود را احراز هویت نمایید.

امکان مدیریت رزروها

مدیریت رزروها به دو صورت امکان پذیر است.

  1. امکان مدیریت نوبت های رزروی توسط کارشناسان، در این مورد کاربران پس از مراجعه به سامانه، نوبت درخواستی خود را ثبت می نمایند. و پس از ثبت نوبت درخواست در صف بررسی قرار میگیرد. تا توسط کارشناس بررسی شود. در این مرحله کارشناس می تواند لیست نوبت های درخواستی را از پنل مدیریتی خود مشاهده کند و متناسب با اولویت ها درخواست ها را تایید، رد یا لغو نماید. پس از انجام هر یک از این وضعیت ها امکان ارسال پیامک به کاربر نسبت به وضعیت درخواست وجود دارد.
  2. امکان رزرو و دریافت نوبت بدون نیاز به تاییده کارشناس؛ چنانچه کارشناس تشخیص دهد که نیازی به تایید یا رد توسط سازمان وجود ندارد. این قابلیت وجود داد که درخواست توسط شهروند ثبت و بدون نیاز به تاییده کارشناس بصورت اتوماتیک برای کابر ارسال شود.

امکان ارسال مدارک هنگام رزرو نوبت

چنانچه در فرم رزرواسیون خود نیاز به ارسال مدارک داشته باشید. این قابلیت وجود دارد که کاربر بتواند مدارک مورد نیاز را از طریق فرم رزرو نوبت ارسال نمایید.

امکان احراز هویت کاربران

شما می توانید از طریق احراز هویت از ورود کاربران مزاحم و ربات ها به سامانه خود جلوگیری نمایید.

کد تشخیص ربات از انسان

چنانچه شما به وب سایت خود و مسائل امینتی آن اهمیت می دهید. این مژده به شما داده می شود که بدون دغدغه می توانید از طریق کد کپچای موجود در فرم از ورود ربات ها و بدافزارها به وب سایت خود جلوگیری نمایید.

دریافت لیست مشتریان/ کاربران

شما می توانید از طریق بخش مدیریتی، به لیست مشتریان/کاربرانی که در سامانه رزرو انجام داده اند؛ دسترسی داشته باشید. هم چنین امکان خروجی گرفتن CSV از لیست نیز وجود دارد.

امکان دریافت و مشاهده گزارش پرداخت‌ها

در بخش مدیریتی شما می توانید لیست پرداخت های کاربران را مشاهده کنید. به جزنیات پرداخت هر کاربر دسترسی داشته باشید و نوع وضعیت پرداخت را تغییر دهید.

امکان سفارشی سازی پیامک ها

امکان سفارشی سازی متن پیامک های ارسالی به کاربران از طریق پیامک و یا متن پیام های ظاهر شونده در صفحه نمایش دستکاپ یا گوشی برای هر مرحله وجود دارد.

فهرست