میز خدمت پیشرفته شهرداری و ادارات
طراحی توسط شرکت پویا وب سپاهان
طراحی توسط شرکت پویا وب سپاهان
مستندات قانونی میز خدمت
میز خدمت سامانه ای تحت وب می باشد. دستور به راه اندازی آن توسط سازمان ادارای و استخدامی کشور ابلاغ شده است. ابلاغ میز خدمت با هدف ایجاد ساختار اداری پاسخگو و کارآمد انجام شده است. تا در برآوردن ساختن حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، سرعت بخشی به امور، آگاهی بخشی و عدم سرگردانی مردم در مراجعات به سازمان ها و ادارات، موثر باشد. به استناد بند ۲ ماده (۱۸) در راستای اجرای ماده (۱۷) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” دستورالعمل میز خدمت به کلیه دستگاه های اجرایی ارسال شده است که این ارگان ها موظف و مکلفند نسبت به برنامه ریزی و اجرای آن اقدام نمایند. لذا شرکت پویا وب سپاهان در جهت تسریع عملکرد سازمان ها و بهبود خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع ان سازمان ها اقدام به راه اندازی میز خدمت ویژه ارگان ها نموده که شامل راهنمای جامع هر خدمت و امکان درخواست خدمات قابل ارائه هر سازمان به فراخر اقلام درخواستی آن سازمان نموده است.
راه اندازی میز خدمت چه مزایایی را به همراه خواهد داشت ؟؟؟
امکانات میز خدمت پیشرفته شهرداری ها و سازمان ها
راهنمای هر خدمت شامل مدارک، قوانین و مقررات و زمان ارائه خدمت و ….
امکان ارائه خدمات به صورت دسته بندی شده
امکان ثبت درخواست از طریق فرم های الکترونیکی موجود در سامانه
امکان احراز هویت با شماره همراه و کد ملی
امکان ارسال مدارک ارباب رجوع از طریق فرم های الکترونیکی
امکان الزام متقاضیان به ثبت نام جهت دریافت خدمات
گروه بندی خدمات میز خدمت پیشرفته شهرداری ها
راهنمای کامل میز خدمت