معرفی کارتابل مدیریتی

کارتابل مدیریتی میز خدمت حرفه ای شامل ۵ بخش مدیریتی می باشد که ادمین یا مدیر کل به آنها دسترسی دارد و از طریق آن می توانند زیر بخش های مرتبط با هر بخش را سفارشی سازی، حذف یا اضافه نماید. همچنین نوع دسترسی، نقش وکاربری آنها را مشخص یا ویرایش نماید.

  • 1-1 مدیریت اطلاعات خدمات

  • 2-1 مدیریت اطلاعات پایه

  • 3-1 مدیریت کاربران

  • 4-1 مدیریت درخواست ها

  • 5-1 مدیریت گزارشات

۱-۱ مدیریت اطلاعات خدمات

  • امکان دسته بندی انواع خدمات اقدامی، صدور مجوز، اطلاع رسانی، پرسنلی و ….
  • امکان ویرایش، حذف و اضافه نمودن خدمات (اطلاعات شناسنامه ای)
  • امکان اختصاص گروه و زیرگروه برای خدمات
  • تعیین محل های متعدد برای ارائه هر خدمت و کارشناسان پاسخگو در محل
  • مدیریت و دسترسی به مستندات هر خدمت به تفکیک
  • امکان ویرایش، حذف و اضافه نمودن شرایط و مدارک لازم، به تفکیک هر خدمت
  • ثبت فرآیندهای مرتبط با هر خدمت
  • ایجاد قالب مجوز به تفکیک هر خدمت با درج  QR کد مرتبط
  • امکان فعال یا غیرفعال کردن خدمات در بازه زمانی خاص
  • امتیازدهی به وضعیت های مختلف درخواست به تفکیک خدمات

۱-۲ مدیریت اطلاعات پایه

  • null
    الگوی خدمات
  • null
    مخاطبین خدمات
  • null
    دستگاه مادر
  • null
    حوزه اجرا
  • null
    نوع فرم
  • null
    قوانین و مقررات
  • null
    مناطق
  • null
    فایل معرفی
  • null
    رویداد خدمت

۱-۳ مدیریت کاربران

مدیریت اطلاعات کاربران

مدیریت اطلاعات نقش ها

مدیریت دسترسی به محل های ارائه خدمت

انتقال کارتابل بین کاربران

۱-۴ مدیریت درخواست ها و کارتابل ها

  • دسته بندی درخواست های موجود در هر کارتابل (جاری، بایگانی، نهایی- مجوزدار)
  • مشاهده جزئیات اطلاعات ثبت شده هر درخواست
  • ارجاع هر درخواست بصورت آزاد برای افرادی که در سیستم مجاز تعریف شده اند
  • مشاهده لیست ارجاعات هر درخواست
  • امکان ثبت هر درخواست بصورت اتوماتیک در اتوماسیون اداری
  • امکان پرداخت الکترونیکی روی هر درخواست

  • انجام عملیات تکمیل یا رد درخواست، نیاز به بازدید، بازدیدشده، نیاز به پرداخت
  • ارسال پیامک برای شهروندان در هر یک از وضعیت های درخواست
  • امکان رنگ بندی متفاوت درخواست در وضعیت های مختلف
  • مشاهده لیست ارجاعات هر درخواست
  • امکان بررسی مستندات هر درخواست و انتخاب یکی از وضعیت های (تایید، نقص یا رد شده)

۱-۵ گزارشات

فهرست