Page 16 - 30066-corporate-profile-1
P. 16

‫‪ 1-1‬مدیریت اطلاعات خدمات‬

‫➢ امتیازدهی به وضعیت های مختلف درخواست‬      ‫➢ مدیریت و دسترسی به مستندات هر‬         ‫➢ دسته بندی انواع خدمات اقدامی(مکان‬
                          ‫به تفکیک خدمات‬                            ‫خدمت به تفکیک‬   ‫محور)‪ ،‬صدور مجوز‪ ،‬اطلاع رسانی‪ ،‬پرسنلی‪،‬‬

         ‫➢ ثبت فرآیندهای مرتبط با هر خدمت‬   ‫➢ تعیین محل های متعدد برای ارائه هر‬                                     ‫تاییدی و ‪.....‬‬
‫➢ ایجاد قالب مجوز به تفکیک هر خدمت با‬          ‫خدمت و کارشناسان پاسخگو در محل‬       ‫➢ امکان دسترسی‪ ،‬ویرایش‪ ،‬حذف و اضافه‬
                                                                                    ‫نمودن اقلام عمومی خدمات (اطلاعات‬
                        ‫درج ‪ QR‬کد مرتبط‬     ‫➢ امکان ویرایش‪ ،‬حذف و اضافه نمودن‬
‫➢ امکان فعال یا غیرفعال کردن خدمات در بازه‬  ‫شرایط و مدارک لازم‪ ،‬به تفکیک هر‬                                        ‫شناسنامه ای)‬
                                                                                    ‫➢ امکان اختصاص گروه و زیرگروه برای خدمات‬
                                ‫زمانی خاص‬                                     ‫خدمت‬
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21