Page 16 - 30066-corporate-profile-1
P. 16
1-1مدیریت اطلاعات خدمات
➢ امتیازدهی به وضعیت های مختلف درخواست ➢ مدیریت و دسترسی به مستندات هر ➢ دسته بندی انواع خدمات اقدامی(مکان
به تفکیک خدمات خدمت به تفکیک محور) ،صدور مجوز ،اطلاع رسانی ،پرسنلی،
➢ ثبت فرآیندهای مرتبط با هر خدمت ➢ تعیین محل های متعدد برای ارائه هر تاییدی و .....
➢ ایجاد قالب مجوز به تفکیک هر خدمت با خدمت و کارشناسان پاسخگو در محل ➢ امکان دسترسی ،ویرایش ،حذف و اضافه
نمودن اقلام عمومی خدمات (اطلاعات
درج QRکد مرتبط ➢ امکان ویرایش ،حذف و اضافه نمودن
➢ امکان فعال یا غیرفعال کردن خدمات در بازه شرایط و مدارک لازم ،به تفکیک هر شناسنامه ای)
➢ امکان اختصاص گروه و زیرگروه برای خدمات
زمانی خاص خدمت